Nejlavrl Arabadan anlayan arkadaşlar araba alacağım hangisi daha iyidir her açıdan bilenler yazabilir mi
MeteNaz Nejlavrl symbol son kasası çok iyi bi ara kiralamıştık sedan arabalara görede yüksek. Siz hangi model alıcaksınız? Linea ile bilgim yok. Ama symbol yüksek km dizel almayın. En azından 100-150 bini geçmesin
Daghan20 Symbol daha çabuk al sat yapabilirsin. Tip olarak linea ama fiyat yakıt parça vs symbol daha uygun
Nejlavrl bukaga hmm esimdr sembol istiyor ama görüntü olarak linea daha vok hosuma gidiyordu bilemedim sembolmu diyorsunuz
Sevgiguveen Nejlavrl her ikisinide kullanmış biri olarak linea derim. Linea derim km yüksekte olasa bakımları düzenli yapılmışsa alınır der babam motoruna güveniyor fiatta emekli babam .