Feyza150710 Kızlar selam , bebeğim 3 ay 25 günlük hala gaz sancıları devam ediyor ilaçta kullanıyoruz ama azalma yok bizim gibi olan var mı ne zaman bitecek bu gazlar
Mehmetmirza Feyza150710 3 ay 19 günlük geceleri oluyor gaz sancısı sabah uyanıyor hiçbir şeyi yok çok rahat yapıyor kakasını ama gece süt içtiği an başlıyor tam cildirtmalik 🤷 metsil ve nurse harveyssurup kullanıyorum birde biogaia ama hiçbiri kesin çözüm değil
Derinsu34 Feyza150710 kullanmadığımız damla kalmadı biraz rahatladı ama sürekli tekrarladı 5. Ayda çok rahatladık canım.
Feyza150710 Egeberk evet ona 2 aydır düzenli devam ediyorum doktor probiyotik olduğundan devam etmemi söylemişti
Feyza150710 Sab simplex nurse harveys zinco bunları denedim en iyisi sab simplex biraz hafifletti gibi ama gün bazında değişiyor bir gün iyi bir gün kötü
Feyza150710 Mehmetmirza evet tam olarak geçirmiyor ama henüz azalmada yok merak ediyorum ne zaman geçecek :)