Sevde1619 Arkadaşlar bebeğim 5 buçuk aylık.Geceleri 2-3 kere uyanan oğlum 4. Ay atağından beri saat başı uyanıyo gece boyu 7-8 defa. Emmeden susmuyor asla ne yapcam öyle nasıl düzelebiliriz:(
Esins Sevde1619 ay benim kızımda öyle 6 ay 3 günlük benim kızım. Pış pış yapıyorum alıyorum sallıyorum yok emzik almıyor zatenn alsa atıp ağlıyor illa meme vereceksin. Memede uyuduğu için büyük ihtimal
Balyanak_annesi Sevde1619 uykuya memeyle daldiklari icin gece sık sık uayaniyorlar diye tahmin ediyorum 7 ay 6 gunluk 3 gundur emzirmeden uyutmaya calisiyorum umarim ben kazanirim 2 saate bir emip uyuyor
Sevde1619 Esins aynen öyle ayakta sallıyorum falan ama uyumuyor ağlıyo. Benimki emiyo sonra sallıyorumm biraz öyle dalıyo gece uykusuna ama yine de meme istiyo
Sevde1619 Balyanak_annesi meme de uyumuyo aslında emzirdikten sonra üstünü falan değiştirp ayakta sallayarak uyutuyorum ama gece illa meme istiyo🤷🏻♀️
Sevde1619 hilal_bilge ben de 4. Aydaykeb atak bitince düzeleceğini sanmıştım bu gidişle daha çok yolumuz var:(