Denizasel34 Kızımın sürekli kol altı pişik oluyor naptiysam geciremedim doktora soruyirn katları fazla normal diyir hiç bişey önermesi 😬
Balyanak_annesi Denizasel34 sık sık yikayacaksin yada sileceksin hava almasini saglayacaksin yaglayacaksin ki pişmesin başka yolu olduğunu sanmıyorum
Sarew Denizasel34 bizimkide öyleydi ılık suyla siliyordum gün içinde bi kaç kere ve geçene kadar tekrar ediyordum 2 günde geçiyordu genel de. Sildikten sonra da pişik kremi sürüyordum. Birde fazla dar sıkan şeyler giydirmeyin çok katlı varsa zaten havasız kalıyordur.
Deletedmom_73 Denizasel34 pudra döküyorum hatta boğaz katlanma bölgesinde olunca da döküyorum geçiriyor
Denizasel34 Balyanak_annesi hergun sabah akşam silip kuruluyorim sonra güzel yagliyirum ama yok olmuyor
Denizasel34 Sarew pişik kremi süreyim bende ozaman yagliyirum diye surmuyirdum kol altı katı fazlaymış şişko sanırım ,☺️ kalın giyindirmiyirum zaten sıcağı sevmiyor bakalım inşallah geçer ya 🙏
Sarew Denizasel34 inşallah düzelir hemen 🙏 birde yıkayıp kuruladıktan sonra bebe yağı sürmeyin geçene kadar pişik kremi sürün sadece 2 güne falan geçer umarım.
Denizasel34 Banu- 2 güne bir yıkıyorum yikamadigim günlerde de mutlaka temizleme pamuklariyla temizliyorum 😞
Mmeelliikkeee Denizasel34 bizimkinin de öyle sudocrem sürüyorum ben , banyodan sonra güzel kurulamaya dikkat ediyorum .
Arzum-fle Oksizinc %40 krem her türlü pisige iyi geliyor. Benim kizimin da Boynunun altı ve bacak arkalari kızıyor. Yatmadan sürüyorum hiçbir şey kalmıyor.
_YanakReisinAnnesii Denizasel34 bende bu konu da post açmıştım gül suyuyla silin dedi bi anne ve gerçekten de iyi geldi
Noname21 Denizasel34 ev çok mu sıcak şubat ayındayız. Koltuk altına sudocrem yada bepanthol pişik önleyici sürün gazlı bezi tek kat yapın koyun sabaha gecmisnolir. Benim kızımın boynunun altı olurdu gece yapıyordum sabah geçmiş oluyordu. Amaç birbirine degmesin
Denizasel34 Noname21 yok cnm ev 22.5 derece sabit deniyecem inşallah geçer ya giyinip soyunurken çok ağlıyor canı yanıyor herhalde kıyamam ya 😒 tşk ederim