Bebeğim 4 aylık olmak üzere. Son birkaç gündür sağ elini ara ara dizine vurup kaldırıyor. Bazen dakikalarca yapıyor. Ama sadece sağ eli. Normalde emerken üstte kalan elini kulaç atar gibi hareket ettirirdi zaten. Ama şuan normal gün içinde dizine vuruyor . Başına bu olay gelen anne varsa yazarsa çok sevinirim. Google dan baktım moralim çok bozuldu. Lütfen bilenler yazsin