Talhaninannesiii Covid belirtileri gibi duruyor. Ben de ilk boğaz ağrısı oldu sonra üşüme geldi bir an üşüyor bir an sıcaklıyordum. Halsizlik eklem ağrısı oluyordu. Tırnak diplerim sızlıyordu diş etlerim sızlıyordu. Zaten çok değişik ağır bir ağrısı oluyor bu ilettin. Temaslı olup da 3 gün sonra teste gittiğimde negatif çıkmıştım. 5 gün sonra gidip yeniden yaptırdığımda pozitif çıktım. Ona göre sizde gidip test yaptırın