Mico Bizimkide 15 aylik ama hala geceleri suya yada emzige kalkiyoruz o yuzden ayiramiyorum 18 ayi bekliuorum emzik biraktiricam o zaman dusunucem😊insallah
nesekaan Mico şükür benımkı nerdeyse 3 haftadır gece kesıntısız uyumaya basladı bende buna guvenerek ayırmayı dusunuyorum duzenı bozulursa tekrar uyanmaya baslar dıyede tedırgın oluyorum 😁