Kızım 2 buçuk yaşında göğüslerinde doğduğundan beri şişlik olup iner. Emme döneminde olabilir denildi ama artık emmiyor. Buna rağmen şişlik devam edince doktor götürdüm. Hormon testi yapıldı ve ultrason çekildi. Hormon testi normal çıktı. Ama sol yumurtalıkta kist çıktı. Bir şey yapmaya gerek yok şuan takip edelim dedi doktor ama çok tedirgin oldum. Göğüste hala şiş