basaktpe12 Kızım 3aylık anne sütü alıyor arada takviye amaçlı mama veriyorum bebelac aldım ağzını burnunu buruşturuyor gaz yapmayan mama markası önerirmisiniz
emys2939 basaktpe12 her bebeğe göre farklı bende bebelac kabız yaptı aptamil gaz yaptı smada kabızlık yaptı ama aptamil en iyisi kakasını yapıyor en azından
Mommysharkdoodoodoodoo basaktpe12 Bebelac şekerli bir mama çok tatlı gelmiş olabilir. Similac deneyin bir de hem uygun fiyatlı diğerlerine göre hem içeriği de güzel.
frambuaz basaktpe12 nerdeyse her mamayı denedik gaz yaptı ama bebelac gold cok ıyı geldı her bebege gore farklı canım deneyip gormen lazım
Yavrugeyikinannesi basaktpe12 Biz başta aptamil aldık hiç sevmedi daha sonra Sma aldık onu severek içti herhangi bi yan etkisi de görmedik. Deneyebilirsinizz♥️