momandad_16 Geçmiş olsun bizde bebeğimle geçiriyoruz. Sütümde azalma olmadı ama bebeğim emmede çok sıkıntı yaşıyor ememiyor. Bol bol su tüketin hoşaf yapın için. Rezene çayı tüketin. Yemeklerinize kimyon ekleyin. Bir de kısır yapıp yiyin. Ben de süt yapıyordu belki sizde de işe yarar. Hurma ceviz badem tüketin. Bir de e bebekte malt içecekler var günde 1 tane ondan içebilirsiniz o da bende baya süt yapmıştı. Bağışıklığınızı güçlendirin. Bol bol emzirin o zaman da artar sütünüz inşallah 🙏🏻