Bu 4.ay atağı ne zaman geçiyor ya şimdiye kadar da huzursuzluk vardı qma 4ay 5 günlüğük 2 gündür uykular cok duzensizlesti gündüzleri yarım saat uyuyo uyanıyor uyandindada hep huzursuz esniyorum uykuya doyamıyor herhalde uyku aralarında ağlama geliyor besigine yatiramiyorum ağlama krizine giriyor nezaman bitecek bu atak duzelicekmi uykuları eski haline dönecek mi atlatanlar moral verirse sevinirim