Doga0812 çiş sayısı normal 5 bez değiştim sabahtandir fakat dün geceden beri kaka yapmadı neden olabilir aceba ıkınma falan da yok bebeğimde sancısı da yok anlayamadım gitti 🙄
Ecrininnannesi Doga0812 bazen 2 gün bazen daha fazla yapmayabiliyorlar normalmiş siz 2 gün falan bekleyin o sırada karnına mesajlar yapın
Doga0812 Ecrininnannesi mama hip veriyorum çok sıkışırsam bazen sürekli emmek istiyor çektikçe gelmeyince ağlıyor bnde mama veriyorum 3 4 günde 1 ama onun etkisi olduğunu düşünmüyorum
Ecrininnannesi Doga0812 bence sana tavsiyem gelmesede meme ver inan gelir pes etme bide hergün bir tatlı kaşığı kimyon ye süt arttiryomus
Doga0812 Ecrininnannesi sarılık 18 di doğumdan sonra 5.gun oyuzden mama takviyesi yaptım azar azar mamayi kestim Bi kac hafta önce gerekli oldu hicbisekilde gelmedi sütüm bazen böyle gelmiyor niye anlamıyorum yavrum çekiyor çekiyor yok ağlıyor bu sefer mecbur veriyorum o zamanlar
Ecrininnannesi Doga0812 ağlasada ver zamanla gelecektir benim çocuk doktorum bana hep ver dedi gelir dedi kimyon da baya iyi