Yasineriminannesi merhaba. Sütünüzün tadını kontrol edin ona göre karar verirsiniz. Süt tadı gerçekten değişiyor çünkü. 4 haftalık öğrenmiştim. Annem söylemişti ben baktım gerçekten değişmişti ve kesmek zorunda kaldım .sütü emen bebekte genelde ishal ve kilo kaybı durumu oluyor .Buna rağmen emzirenler de var. Siz en iyisini bilirsiniz bebeğiniz için 😌