Aylinoz7 Kızlar 1 yaşında kızım var covid oldu iştahsız ve ateşi var 38 39 civarı. Aynı durumu yaşayan anneler acil tavsiyelerinizi bekliyorum bu süreci en kolay nasıl atlatabilirim
BarlasMomm Aylinoz7 ılık dus aldirin, atesini sık sık ölcün calpol verin. Bizim 41.5 a kadar cikmisti ateş. Cok gecmis olsun birkac gune iyi olur insallah bol su icirin birde
Babyege Canım ben yasamadım ama ınstagramda birlikteanneyiz var onlar 2 kez covıd gecırmıs story de bahsetmıstı ona yazıp sor ıstersen genelde cevap verıyor kullandığı ürünler vardı çok geçmis olsun bu arada
BarlasMomm Aylinoz7 bizde de oyle oldu 1 hafta hicbirsey yemedi sadece emzirdim. Doktor zorlama dedi meyve vermistim biraz. Sevdigi seyleri verin bu zamanda