Merhaba anneler bebeğim 2 yaşına gelince mecburen çalışmaya başlayacağım çünkü bırakacak kimsem yok 😔 2 yaş çok mu erken alışabilir mi kötü davranışlar öğrenir mi bilmiyorum kafam çok karışık 😔 eşim de devamlı beni suçluyor. Senin memleketine tayin istedik kimsemiz yok çocuk kreşlerde büyüyecek diyor 😔 tecrübesi olan varsa yardımcı olabilir mi 🙆♀️