Ee011 BarlasMomm bende gittim kan tahlili verdim bakabileceği şeylere baktı korkulacak bişey yok dedi ama ara sıra oluyor
sadekahve_bitter Busraa3535 damar gibi mi bi yere vurma a gibi Vurma gibiyse bi hemotoloji birimine diğeriyse bi kalp damara görün
ilknur0403 Busraa3535 benim de öyle genelde reglme yakın oluyor sonra geçiyor görmediğim bölüm kalmadı “seytan cimcigi” diye belirtti çok bilgeli cildiye doktoru 😂😂😂😂 b12 kullanmistim sanırım o zamn bayağı azalma olmuştu ama sonra oda fayda etmedi
ilknur0403 Ee011 dahiliyeye de gittim hiç bir sorun yok deniliyor.. kadın dogumcumada gitmeyi düşünüyorum ama yalan yok genelde reglime yakın olduğu zaman çıktığı için
Tombikdonerartikcokpahali Vitamin eksikliği diye yorumlayan çok oluyor . bende de var ayri ayri yerlerde çıkar. Sonra geçer yine başka yerlerde çıkar ayni bir yere vurmuşuzda morarmiş gibi. Elleyince bastırınca da acir 😂 küçüklüğümden beri var.
Ee011 Tombikdonerartikcokpahali aynen aynen bende de öyle sadece d vitaminim düşük onu düzenli kullanmadım
ilknur0403 Ee011 yok demediler.. genel anlamda vitamin eksikliği tetikliyor bu durumlarda ama bi muddet sonra verilen vitamin de etki etmiyor..
ilknur0403 Ee011 olur her türlü olur ama insani psikolojik olarak yordugu için rahtsz ediyor ne ağrısı var ne acısı ama darp edilmiş gbi morarma rahatsz ediyor bakalım umarım bir gün kaynağını ya da sebebini bulurlar hepimiz rahat ederiz😊😊
Ee011 ilknur0403 bende anlamadım dahiliye deki doktora söyledim bakabileceğim tahlillere bakacam dedi kanlarda sorun yok şükür ama morarmalar eskiye göre azaldı tabiki ama yine de korkuyorum
ilknur0403 Ee011 tabiki de git sürekli kontrol etmen lazım yada bulunduğun yerdeki hastane sabahtan bazen 5/10 numara elden veriyorlar sorman lazım belki verirler