Banu43 bebeğim doğdu 1 aylıkken ilk aşımı oldum biontech.. şuna bebeğim 7 aylık ve 3 doz biontech oldum.. dün kovit oldum ben çok hafif geçiriyorum, bebeğimde var mı yok mu emin değilim huzursuz sadece. Diş huzursuzluğu da olabilir ama. Umarım aşı olunca emzirirken antikorlar oğluma da geçmiştir 🙏🏻