NilAsyaMom Kızlar kızım 8 aylık olacak bi kaç güne. Daha diş çıkarmadı . Bu aralar kendini çok kasmaya elleri yumruk yapıp sıkmaya başladı arada bir. Neden acaba? Sinirleniyor diye mi yapıyor acaba
Celi NilAsyaMom merhaba baya olmus yazalı bızım 4 aylık ayaklarını kendını cok sıkıyor bır sorun oldumu sızde
Brcbrl NilAsyaMom 5 aylık kızım yapıyor hatta kendini kasıyor ve titretiyor kucak istediğinde heyecanlandığın da sinirlendiğin de falan normal bence 🥰
Yica Yanlış anlamıyorsam o hareketi oğlumda yapıyor. 8 ay 10 günlük. Sinirlenince birşey istediğinde kucak istediğinde filan yapıyor
NilAsyaMom Yica bizim ki normalde de sinirli bana çekmiş. Umarım ondandır Allah korusun nörolojiyr gidin falan diyor googleda
ilkaay0 Yica aynen benim oğlumda 8 ay 16 günlük bende bazen ellerini yumruk yapıp kendisini sıktığını görüyorum. Benim oğlum da genelde kucak istediğinde yapıyo 😁 diş de çıkarıyor olabilir benim oğlumun iki alt dişi çıktı 🥹🧿
NilAsyaMom Havvakck ay inşallah öyledir yani intte yazdım saçma sapan bir sürü teori üretiyor delirdim valla. Allahım evlatlarımızı sağlıkla büyütmek nasip etsin 🤍
Yica NilAsyaMom ya boyle kendini sikiyor ellerini filan sıkıyor. Hatta anlık nefesini filan tutuyor dimi
Beren01 Yica kızım 7 aylık bizimki de yapıyor arada. Doktor normal dedi yapmak isteyip de yapamadığı çok şey var sinirleniyo falan dedi☺️
ipeksiiimom Celi benim kızım da 4 aylık olacak bugün kendini sıkarak ağlıyor ellerini yumruk yapıyor. Atak haftasında olduğu için mi acaba sizin süreç nasıl ilerledi
Celi ipeksiiimom atak olmadı bnce huysuz gunlerı hala oluyor bu arada kendını sıkmayı yapmıyor bızım 5 ay bıttı ama 4 ayda kendını ve bacaklarını cok sıkıyordu gun gun degısıuorlar