Merhaba kızlar malum her şeye zam geldi derken ev kiralarınıza ne kadar zam geldi?
Biz 1+1 evde oturuyoruz yeni bina ama odalar çok küçük 950 tl ödüyorduk bu gün evin kirasını eşim götürürken ev sahibi vicdansız 1500 tl ye çıkardı evin kirasını. Sizce normlmi? Benim düşüncem 1+1 küçük eve 1500 tl çok ama .
Oturduğum semt Esenler.