Kızlar kucaktan düşme sonucu 10 aylık oğlumun kolu kırıldı. Cuma akşamı alçıya aldılar, kalsiyum ve ilikli kemik suyuna çorbalar yaparak besliyorum. Aranızda bu durumu yaşayan var mı? Alçıya çok sinir oluyor, o kolunun üzerine uyuyamadığı için ve emekleyemediği için. Bu durumu yaşayan varsa ne zaman çıktı koldan alçı?