Merhaba hanımlar 🌸 dün kovid pozitif olduğumu öğrendim.. Pazartesi gecesi hafif boğaz ağrım oldu salı sabah teste gittim direk, pozitifim.. bebeğimde var mı yok mu bilmiyorum 🥺 var olan genel huysuzluğu var sadece. Ateş takibi yapıyorum ateş öksürük vs de yok.. ama biraz önce bi ağlama koparttı. Ah dedim ahh allahım 🥺 bir de alt iki dişi çıktı üst iki dişi kabarmıştı bayadır.. aynı alt dişleri çıkarken gibi bi huysuzluk ve ağlama ama başımızda kovit belası olduğu için ondan mı diye düşünüyorum🥺kızlar ben çalışan bi anneyim, çok da dikkat ediyorum ama nasıl olduysa bulaşmış işte. Ben hafif atlatıyorum ama oğlum hasta olursa böyle canı yanarsa kahrolurum 🥺 maskeyle bol bol emziriyorum. Gece benden başkasıyla uyumaz maskemle uyuyorum bütün gece.. başka ne yapabilirim canı yanmasın hafifçe geçsin gitsin.. oğluma sarımsaklı ilik sulu tarhana içiriyorum yoğurt felan yiyor bağışıklığı güçlü olsun diye.. var mı başka öneriler. Atlatan anneler destek olun bana 🙏🏻🥺