Merhaba bugün aşı için anasaglik merkezine gittim başını ölçtu ehe 44 cm ye yakın dedi büyük başı biraz dedi geçen gün *3 gün önce * de dr a gittim o da olctu birsey demedi acaba ehe yanlış mk olctu bende evde olctum 43.5 cikti aynı olay başına gelen var mı acaba