Tam 3 ay 2 gunlk bebeğim var 36 haftlk doğdu. yaklaşık 1 aydır uykuya düşkünlüğü var. Daha Ne istiyosun uyusun diyenler olabilir yalnz bu ayda artık daha az uyurlar etrafı keşfederler diye bilyorum. Bayramdan oncesine kadar 6 7 saat uykuya direndiğini bilirm. Şimdi iki uyku arasında en fazla 2 saat durup uyumak için huysuzlanıyor. Aslında uyuduğu zaman bazen yarım saatte tekrar uyanıyor. Bazende 3 saat uyuyor güzndüz uykusundan bahsediyorum. Devnmlı 2şer saat arayla uyuması norml mi kızlar acıktığında bile uykusu gelince ağladığı kadar ağlamaz yani. Şuan mesela 3 buçuk ta uyudu 6 buçuğa doğru uyanır en fazla 9da tekrr uyur. Sonrada 12 1 gibi uyanır emer gece uykusuna geçer 6ya kadar. Sizin 3 aylık bebelerinzn nasıl uykusu. Doktoruna söylemeyi unuttun dün okadar çok söylemem gereken vardıki bunu unutmuşum. Maşallah diyip susmalımıyım yoksa norml değilmi?