Enfal53 Altı aylık bebeğim korona oldu varmı önerileriniz henüz daha yeni yeni ek gıdaya geçiyoruz ateşi çıkıyor ara ara
Derinsart Enfal53 bizde geçen hafta atlattık doktor antibiotik vermedi ateşi 1 gün sürdü toplamda iki gün kötüydü ama cok hızlı toparladi çok şükür
Enfal53 Derinsart bizimki dün gece ateşlendi bugünde halen çok kötü toparlanamadi ılık duş aldırdım zibinla duruyo bişey giydirmiyorum başka neyapmali bilmiyorum
Derinsart Enfal53 bende zıbınla tuttum hastanede alnına koltuk altlarına ıslak bez koydular ateşi düşssün diye onundeneyebilirsinşiz tutmuosa uykusunda koyun