Rsdr kuzenimin çocuğu da çok küçükken nöbet geçirdi ve öyle epilepsi olduğunu öğrendiler. Onlar Ankara’d bir profa gidiyorlardı. Yemek saatleri ve özellikle uyku saatlerine çook dikkat ediyorlarlardı. Nereye giderlerse gitsinler 21.30 da kalkmış oluyorlardı. Şurup şeklinde de bir ilaç kullanıyordu. Şimdi 8 yaşında, iyileşti. Size de çok geçmiş olsun. İyi bir doktor takibinde olmakta fayda var