Biraz uzun olacak.. arkadaşlar sarılık ve emmiyor muhabbetinden kızım kucağa alıştı babasında bile durmuyor yatağa koyduğum an uyanıyor gece 3 lere kadar ağlıyor aslında kolik değil gaz damlamızıda kullanıyoruz ama 3 gündür aynı saatlerde saatlerce ağlıyor göğüsümde 1 saat kadar yatırıyorum iyice dalıyor öyle yatağına koyabiliyorum inaanın çaresizlikten ayakta salliyim dedim onda bile ağlıyor… napıcamı şaşırdım kollarım omzum çürüdü 2 aylığız atak haftası mıdır nedir bilmiyorum ya uyumuyor hiç