Kızlar hiçbir şekilde ne emiyor ne mama alıyor üç dört gündür böyle ne olıyor kafayı yicem günlerdir aç emmek te istemiyor mama yapıyorum biberonu itliyor sütüm zaten az emmedigi icin iyice azaldı hangi biberon iyi lansionh var philips avent var deniyorum acaba beğenmedi mi ? Açlıktan ağlıyor ama yemiyor çocuğum resmen eridi gibime geliyor cok üzülüyorum 😭