DiDoCe Ardından banyo yaptırdınızmı? Ateş yaptımı? ( bizde 1.si fena ateş yapmıştı) Calpol verdinizmi? (Dr zorunda kalmadıkça verme demişti siz ne yaptınız?)
Derinsart DiDoCe doktor banyo yapabilir demişti ama biz yinede yaptırmadık İlk doz bizde de çok ateş yapmişti calpole rağmen ikinci dozda da doktor calpol verebilirsinşz eve gidince demişti verdik cok sükür ateşsiz geçti hıysuzlugda olmadi rahattı
Liyamomyy DiDoCe banyo yaptırmadım ama yaptırabilirsiniz demişlerdi yaa bn calpol verdm hata yaptm ateşi yükselmeye başlayınca korktm keşke vermeseydm
iremceren DiDoCe ya ben genel olrak aşı sonrası 1 gün bekliyorum zaten kızımın teni hssas şişlik oluyo bi de duşla riske atmıyofm ya