Didemm91 benimde çok yüksekti hastane mikrobu mrsa bulaşmıştı, normalde hastaneye yatış serum 7 gün verilecekti başka ile taşındık bu nedenle tedavi yarım kesemeyiz dedi ve antibiyotik başladı Prof emzir sıkıntı olmaz dedi bebeğe çok çok zor geçer dedi asistanı emzirme sağ dök dedi içime sinmedi emzirmedim ve sagsamda süt kesildi doktorun ne dediyse onu yap benim gibi sütün kesilmesin bebeğe geçse bile olacağı ishal olabilir dedi yani ciddi kalıcı yan etkisi yok dedi bana