Kızlar oğluma biberonla mama yedirirken sürekli karnından gaz sesi gibi birsey geliyor. Acaba sıvı olduğu için mi yoksa hava mı yutuyor çözemedim. Ağzının açık olarak icmemesine çok dikkat ediyorum. Ondan sonra da çok gaz sancısı çekiyor. Bundan mı kaynaklı acaba? Bebeginde bunu yaşayan var mı?