Biz de covidiz. Kızım 16 aylık , üç gündür ateşli ve burun aktınısı var. Doktorumuz iburamin zero ve umca şurup önerdi bağışıklık güçlenmesi için. Ateşi yükselince de dolven ve parol veriyorum sırayla. Çok geçmiş olsun valla çok zor oluyor iştahsızlık ve halsizlik var bizde de :(