Kızlar merhaba bugün kızım 3 aylık oldu bu son birkaç gündür emzirmek için kucağıma aldığımda memeyi ona doğru getirdiğimde ağlamaya başlıyor kafasını geri çekiyor emziği verince hemen alıyor susuyor ama memeyi verince sürekli ağlıyor tutuyor hemen geri bırakıyor ağlıyor niye acaba