Yareenn1 Kızım hastaydı ilaç kullanıyordu yanağı ve gözünün altı kızarmış ilaçtan mı oldu bilmiyorum doktorumuz krem söyledi hipokort pomat diye kullandınız mı iyi geldi mi geçmezse cildiyeye götürün dedi