Kızlar hastalığına 11 gün var bugün leke geldi aklımda deli sorular göğüs hassasiyetim falan var kasık ağrım da var ama erken mi olacak acaba yoksa yerleşme kanaması mi kafam çok dolu. Gece 6 saat gündüzde 4 saat tuvaletimi tuttum sırf uyuyum diye 😀 acaba ondan mı oldu