Kızlar kızım sadece anne sütüyle besleniyo ve artık ek gıda vaktimiz yaklaşıyo. Ve ben dersime çalışmaya başladım 😂 ama şeyi merak ediyorum günde kaç defa ek gıda vericez . Ben mesela ilk gün yoğurtla başlamak istiyorum günde kaç defa vericez ya da hangi öğünde vermek gerekiyo. Sizler nasıl başladınız ya da başlayacak olanlar hadi paylasınn 🥰