Sdda Mrb arkadaşlar 2.dogumumu yaptım 2 gün oluyor ama sancim çok fazla var adet sancisindan çok yoğun doktorum parol içebilirsin dedi ama ilk doğumumda böyle olmadı hiç başka önerisi olan var mı?