CansuAydemir Benim ikiz bir kiz bir erkek cocuklarim var 7 mayisda dogdular erken dogmasi gereken tarih ise 30 mayis Bana yardimci olabilecek varmi😔
CansuAydemir Yesim25_ Atak dedigimiz sey surekli huysuz aglayarak uyanmalar gaz sancisi gibi durumlar degil mi aslinda kizimda cok birsey yok oglum sikintili Ayrica nasil hesaplaniyor?
Yesim25_ CansuAydemir geçen birisi buraya bir foto paylaşmıştı ben o fotoyu indirdim oradan hesapladım doğması gereken haftaya gore çizelge var orada gösteriyor