_YanakReisinAnnesii FiltreKahve elbiseler birbirinden güzel kızları olanlar kaçırmasın bence 🤭😍 göz koydum ama oğluşum var kızım yok 🤭😂😂
1ana_2evlat FiltreKahve ayyyy yerim yer bu ne şirinlik ama 😍🍓🍓 Kızım büyüdü yoksa aninda alirdim çokta tatli.. Üstte kalsin hayırlı satışlar canim 🍒
FiltreKahve 18-24 ay 1,6 TOG yıkandı denendi olmadı. Hiç giyilmedi kullanılmadılar. 80 TL LCWaikiki marka.
FiltreKahve _YanakReisinAnnesii ayy benim de gözüm hep erkek kıyafetlerinde hatta bazen erkek sweetleri alıyorum napayım çok güzel oluyorlar 😂❤️