Ikizannesi5 Hanımlar tercihlerinizi nerelerden düşünüyorsunuz veya doğudaki poh eşleri memnunmusunuz çalışma sistemi nasıl maaşları vs korkuyorum açıkçası terörden ve yeni şehir vs
[silindi] Ikizannesi5 şuan Bitlis’teyiz çalışma sistemi iyi şuanlık eşimden dolayı çok rahatım küçük yer ama çevresinde gezilecek baya güzel yerler var.
Nurduman Ikizannesi5 bizde urfadaydık bu sene mersine geldik ama urfa terör konusunda bi tık daha rahat görev açısından tavsiye ederim + lojmandan kalırsınız ortamı güzel rahat edersin özellikle çocuğun varsa benim eşimde pöh buarada
Ikizannesi5 [silindi] çalışma saatleri nasil canim 12 36 mi birde hastane olarak güzel iyi bi yer mi pek gezilecek halim yok benim 😅 8 aylik ikizlerim ve 2.5 yasinda bi evladım daha var birde ilçe olarak nasıl canim ne kadar surede bir ilçeye gidiyorlar
[silindi] Ikizannesi5 çalışma saatleri felan çok iyi eşimin işinden dolayı da çok rahatım ama çok kar hemde bayaa. Karı seviyorsanız tercih edin derim
[silindi] Kahvecekirdegi Ankara daire çok güzel geçen sene geldik şimdi nasıl bilmiyorum ama en son 24/48 di çalışma saatleri.
Ikizannesi5 [silindi] esim bitlisi cok istiyor hayirlisi olsun inşallah sey diyeceğim ev kiraları cok mu pahalı kar cok sıkıntı degilde 8 aylik ikizlerim ve 2.5 yasinda oglum var malum mama vs en büyük korkum şehirden shire değişen kiralar vs
Kahvecekirdegi [silindi] kar seviyorum ama bu sene doğuda memlekete gidemedim bayaa soğudum. Peki siz hangi semtte ev tuttunuz acaba?
[silindi] Ikizannesi5 4. Etap TOKİ deyiz biz 1000 TL ye oturuyoruz ev sahibimiz mutfağı felan yapmıştı güzel memnunuz iş yerine de yakın. Yeni yapılan apartmanlar var kiraları 1700 felan ama içleri çok güzel. Çalışma sistemleri değişiyor rahat 8 aydır buradayız sıkıntı yaşamadık hiç
Ikizannesi5 [silindi] cok sevindim kuzum 1700 eger lüks evlerin fiyati ise sevindim burada 2000 den başlıyor oturulacak evler çalışma sistemi de mükemmelmis hayirlisi olsun hakkımızda insallah teşekkür ederim bilgi verdiğin için canim
[silindi] Ikizannesi5 aynen arkadaşım yeni taşındı 1700 e ve harika evi hakkınızda hayırlısı olsun inşallah 🤲🏼☺️
Ikizannesi5 [silindi] amin inşallah canım cok teşekkür ederim tekrardan bilgi verdiğin için sagolasin 🙏🌸🍀
Ikizannesi5 Nurduman evet 3 kucuk bebegim var lojman bize de çıkar umarım yakınlaşması bende hataydayim
Kahvecekirdegi Nurduman ayyy Mersin ❤️ Memleketimmm. Annemgilin evi çok yakın şubeye. Eşimle gelmek isterdik 😓
Elif1010 Ikizannesi5 Evet ama tim amiri yazdırdı eşim korumalık falan yaptı geçici görevle o yüzden şansı yüksek yine koruma olarak gidebilirsin dedi yazdırdı nasıl bir yer merak ettim