Kızlar bebeğim 20 aylık fakat cok aktif bi bebek gerçekten dur durak bilmiyor. Bugün artık tükendiğimi hissetmeye basladım. Oyun oynama süremiz mak 15 dakika hemen baska seye gecmek istiyor. Evde is yapamıyorum cnkü cocugum sürekli benmle arkamı dönüyorum tuv bile girecek nerdeyse asırı bunaldım bu durumdan. Sizce kres icin cokmu erken veya bize faydası olurmu? Sürekli esime dert anlatmaktan kavga etmeye basladık oda sürekli anlatmamdan skldı ama hic cocugumu bırakıp kafamı dinlemisliğim olmadı hic özlemeye fırsatım olmadı.. sizce cokmu erken bi ay