Merhabalar.Bebeğim 8 buçuk aylık.gündüz 3 uyku uyurdu ama sanırım 2 ye geçmek istiyor.Uyku süreleri kısaldı çok zor dalmaya başladı vs. Siz nasıl yapıyorsunuz 2 uykuyu. Sabah kaçta kalkıp gündüz kaçta ne kadar uyutuyorsunuz? Akşam kaçta gece uykusuna geçiyor? Biraz örnek olursa elimde daha iyi olacak.