Arkadaşlar 17.00/22.00 arası zorunlu olmadıkça bulaşık makinesi,çamaşır makinesi, ütü,saç kurutma makinesi gibi elektronik aletleri kullanmayalım.Cunku özelleştirilmenin ihale edildiği Cengiz inşaat firması bu saatler arasında standart tarife yerine %300 zamlı fiyat uyguluyor. O yüzden faturalar çıldırıyor.Paylasalim ki soyguna dur diyelim ❗❗❗❗