Sevvalburakomer dün tekrar gittik gelişimi gayet güzel diyor uzman odyolog ve hala cihaz vermemekle ısrarcı. Üniversite hastanesine randevu almaya çalışıyoruz napacagimi bilemiyorum. Tek kulağı duyduğu için rahatlar sanırım. Implant tek kulağı duymayanlara yapılmıyor dedi bide