Selam kizlarrr , bu forumda çatlaklara ne iyi gelir diye araştırırken eski bı gönderiye denk gelmiştim bı hanımefendi çatlaklarını nasıl geçirdiğini paylaşmıştı adını hatırlamıyorum ama Allah ondan razı olsun 10 gündür uyguluyorum verdiği tarifi ve gözle görülür o kadar fark var ki benim çatlaklarım doğumdan sonra oluştu derin ve kırmızı çatlaklar çok şaşkınım asla geçmez fayda etmez belki ama.yinede denicem demiştim iyi ki denemisim halada kullanmaya devam ediyorum tamamen geçene kadar kullanicam çok mutluyum 130 liraya çatlaklardan kurtuluyorum resmen 🤣