Havvakck 8 aylıklı olmak üzere bi sabah uyandığımda bide gece yatarken mama alsa gündüz ekgıda alsa yeterli olur mu sizce bu arada 8 de yatıyo 5 de kalkıyor gece uyanmıyo
Ayse966 Havvakck bence cok az anne sütü gibi ona devam etmesi lazım arada ek gıda yemesi lazım kızım 11 aylık 3 4 kere mama verip aralar da ek gıda verıyorum doktorumuzla bu sekılde ılerlıyoruz
Ayse966 Havvakck o mamaların cc lernı ayarlıyorum ek gıda yerse bile uyurken cok az yapıyorum bazen ek gıda vermiyorum mama verip gecırıyoruz öğünü o gün ne yedıgıne bağlı