EsrAlp Bebeğim erkek Normalde 23mart da doğumolması gerekiyordu 12mart da doğdu son regl tarihi 17 Haziran bir bakar mısınız atak haftasında mı 😢 emmek ve uyumak istemiyor yardımcı olursanız sevinirim