Annecik60 Merhaba kızlar. Bugün 20 lik dişimi çektirdim 2 saat geçti ama hala baya kanıyor acaba tecrübesi olanlar normal mi bu durum ( ameliyat değil normal diş çekimi gibi oldu) ve sonrası ağrı oluyor mu