Betlnr anladım. Bence bununla ilgili direkt beyin cerrahına gidin. En net cevabı onlar verir çünkü. Süturlarda sorun yok ise beyin büyümeye devam ediyor diye biliyorum. Bazı kaynaklarda 3-18 ay arası, bazı kaynaklarda da 12-18 ay arası kapanacağı bilgisi var. Ama bıngıldağı kapalı doğup gelişiminde hiç sorun olmayan bebekler bile var. Lütfen en kötüyü düşünmeyin. Umarım olumlu cevaplar alırsınız. 🙏