Suleipek Merhabalar herkese. Elimde bir kutu smilac alimentum mama var açılmamış paket. İhtiyacı olan birine kargo yapacağım. Lütfen boşa gitsin istemiyorum bir bebeğe yarasın. 🙏
haticebetul Suleipek eger birine yollamayacaksnz bana gonderir misiniz. istanbuldayim randevu alamadigim icin bir turlu mamanin raporunu cikaramadim bayram sonuna randevumuz o arada kullanabilirim
Suleipek Zeynooo alerjik bebek maması canım bu hipoalerjenik. Özel tıbbi amaçlı yani numara yok üzerinde.
Suleipek Zeliha66 maalesef alerjimiz devam ediyor. Ancak doktorum kilo alımı iyi olduğu için mama vermemi istemedi. Eczaneden ilk öğrendiğim zaman hemen gidip almıştım çok üzülüp. Şimdi kullanmayın deyince doktorum vereyim bir bebeğe şifa olsun istedim.
Zeliha66 Suleipek insallah en kısa sürede gecer. Ek gidaya mi gectiniz? Kac aylik bebeginiz benim bebegimde alerjik merak ediyorum kusura bakmayin🤗
Suleipek Zeliha66 hayır ek gıdaya geçmedik. 3 aylık bebeğim. Dışkısında sürekli kan görüyorum. Ama vücudunda bir döküntü egzama vs yok. Kilo alımında bi sıkıntı yok ve memeden de kaçmıyor red yok. O nedenle doktor mama vermeye gerek görmedi. Böle devam edeceğiz dedi.
Suleipek Zeliha66 çok zor bir süreç ama yapacak birşey de yok. Tek çaresi memeden kesmek ama onu yaparsam çok üzülürüm şu an çünkü gerçekten emzirmeyi çok istiyorum en azından sütüm varken.
Zeliha66 Suleipek emzir elinden geldigince bende 3aydir bisey yemiyorum nerdeyse 12kilo verdim ama emzi4iyorum cok azda olsa
Zeliha66 Suleipek %70 1yasında geciyo canim. İmkanin varsa ankarada alerji doktoru var bülent enis şekerel diye ona git sana diyet icin ek gida icin liste verir yardimci olcaktir. Sabır işi cok zor bi durum biliyorum ama sabir
Suleipek Zeliha66 umarım çabucak geçer. Ankara zor benim için alerji doktorlarına götürdüm diyetteyiz şuanda. Teşekkürler canım ☺️
Asya4 Suleipek mümkünse alabilirmiyim bebeğime alerji teşhisi konuldu mama yemiyor bide bunu denemek istiyorum 😞
Suleipek Asya4 tabiki gönderebilirim size mamayı. Adres neresi yarın göndermeye çalışırım ama gönderemezsem perşembe gönderirim. Ya da istanbuldaysanız alma imkanınız olursa süper olur.