Canss3535 bebekler ilk zamanlar hep memede yapar emzirirken yapacaklarını sanıyorlar bağırsaklara hemen geçtiğinden dolayı. Bizde de metabolizma kahvaltıdan sonra, yemeklerden sonra çalışıyor ya o gibi 🙈 çok doğal. Uzanmak istemediğinde kaka yapamadığında gaz sancısı olduğunda tuvalet pozisyonunda tutarsanız çok rahatlar.